11.03.02

Hej kära bloggen! Jag ska snart dra mig mot idrottshallen och träna innebandy. Sen ska jag bara softa hela kvällen lång..Om ingen annan har något annat förslag förstås.

Tvugen att gå upp med tuppen var jag idag eftersom jag skulle till tandläkaren, men var faktiskt rätt skönt när man väl var uppe. Hos tandläkaren fixade och böt dom ut grejer, inte långt kvar nu! Jag längtar som en galning! Slippade ner min tand så min lilla bit som jag slog av förut nästan försvann, skönt det.

Åkte till ridhuset efter tandläkaren. Hon var så himla fin!! Hur mjuk som helst och sökte sig riktigt bra neråt. Hoppade även första gången på nästan fyra månader! Jätteduktig var hon :D Märktes att hon tyckte det var hur kul som helst. Såå kul att vara igång igen :D

Jag och Alexandra har varit duktiga och sökt sommarjobb idag. Får väl se vart vi hamnar i sommar. Sen softa vi hemma hos henne en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0