SORF

Idag har vi tävlat så Sorf, hemmaplan! Hoppade 100 cm som en förklass, där var vi felfria. Kändes inte jättebra, men jag är nöjd med henne, var väl mest jag som red mindre bra.

Sen hoppade jag laget, som även gick i 100 cm. Vi fick en dåligt start, fick ett stopp på första hindret och rev andra. Förstod att hon skulle kolla på ettan då hon vägrade på det i onsdags på träningen också, så hade lite extra fart..men tydligen inte tillräckligt. Men det var inte så mycket att göra åt saken, jag fortsatte rida och det var nog tur det. Hon kändes jättefin resten av banan så. Men lite sur kunde jag inte låta bli att bli.

Vi fick ta bort mina fel, tur det. Vi gick till omhoppning, det låg på 105 cm. Då var vi felfria!! Jättefin var hon. Kändes vädligt bra att bli nolla så jag hade gjort någon nytta för laget. Resten av mitt lag var också nolla och det slutade med att vi vann dagens omgång och hela div 3!! Jättekul verkligen :)


Har inte bilder från idag, men såg att några söta tog bilder så hoppas på att få dom :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: Ja, jag såg det så det var ju säkert något med det som du säger. Är bara så irriterande när dom stannar sådär, haha! :) Fick förresten någon bild på dig när du hoppade så tar och skickar dom senare idag! :)

2011-06-20 @ 12:16:19
URL: http://lolamarie.blogg.se/
Postat av: jannika

älska cola :D

2011-06-20 @ 15:03:58
URL: http://jannikaivarsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fast.. behöver din mail om du vill ha bilder, haha!

2011-06-20 @ 20:34:06
URL: http://lolamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0