Sommarloooooov!!

Idag fick jag mitt livs sista sommarlov! Kommer aldrig få tio veckors ledigt igen, känns sådär..Iallafall när man ska jobba större delen av sommaren. Men det är bara att bita ihop och tänka på pengarna. Får ju lite ledigt iallafall och slipper skolan :) Sommarlov är ju alltid sommarlov, allt kan händaa!

Efter kyrkan gick jag ner och fikade med några tjejer, mysigt :) Sen ut till stallet och kolla till majsans sår, det såg bättre ut idag så det ska inte bli några problem. Träning senare ikväll!

Har kollat på skilda världar hela dagen. Inte så roligt väder, men såklart så blir det skit väder nu när man har sommarlov. Nu ska jag fortsätta kolla, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0