Kvällsinlägg

Vilken dag. Det har gått upp och ner hela dagen. Tyvärr mest åt det ena hållet. Var på Emmas skolavslutning, nästan lite jobbigt att lillasyster håller på att bli så stor. Nu har hon klarat av grundskolan, tyckte inte det var länge sen jag gjorde det. Klarar inte av sånna saker så satt med tårar i ögonen i kyrkan. Hehe. Bäst av allt var när Emmas klasskompis spelade piano, helt sjukt bra. Var svårt att hålla tillbaka tårarna då. Jag är stolt över min syster att hon klarade grundskolan och allt, nu har hon bara gymnasiet kvar!

Har varit ut till stallet en sväng igen, lill skruttan :( Sen har vi haft lite folk på fika här, mysigt. Ikväll var vi ut till liden och kollade fotboll. Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon får jag sommarlov!!

Bjuder på lite bilder från när jag slutade nian, för två år sen. Galet vad jag saknar tiden med 9E


Kommentarer
Postat av: Emma

gullis <3

2011-06-15 @ 22:42:28
URL: http://eemmakkarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0