6 år

Idag är det fem år sen jag träffade min älskling första gången! Det känns som det var igår jag red henne för första gången. Jag är så himla glad att jag satte upp den där lappen och just Anette ringde, att det var just Majsan. Det var nog meningen att vi skulle träffas.

Tillsammans har vi bevisat för alla att vi kan klara allt bara vi får vara tillsammans! Folk som bara skrattade åt mig när jag sa att jag ville tävla med henne har fått se att genom kärlek och genom att kämpa så kommer man dit man vill. Jag vet att vi klarar allt tillsammans!

Under alla dom här åren har hon lärt mig så otroligt mycket. Hon har gjort mig till en bättre och starkare person. Hon har gjort mitt liv till det bästa, hon är hela mitt liv. Jag vet att vi kommer få flera år tillsammans. Jag lämnar dig aldrig. Min Merry Annbell! Du och jag, Då-Nu-Alltid

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, min bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0