11.06.13

Nu kan man näästan säga att jag har sommarlov! Är ledig imorgon och på onsdag ska vi bara till kyrkan, super nice!! Hinner få nästan två veckors sommarlov innan jag börjar jobba så det är skönt :)

I natt sov jag hos Alexandra :) Vi pluggade och kollade film. Skönt att träffas och prata efter att knappt ha setts i helgen. Såg nog bästa filmen på länge, grymt kul även om vi inte såg klart den. Haha.

Idag var jag på förflyttningskurs på förmiddagen, lite små segt. Sen till skolan och skriva terminens sista prov, verkligen in i det sista. Sen fikade vi, mysigt :) Var och skrev in mig på bilskolan och bokade min första körlektion :D Redan på torsdag, så ska försöka köra så mycket som det går innan nu. Taggad som tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0