11.06.01-02

Dålig bloggning snaste dagarna jao. Igår var jag och tränade i ransta, hur fin som helst var hon!! Hoppade bana på närmare 120 cm, min pärla var så duktig. Sen åkte vi ut till liden och kollade på derbyt. Nice! Sen åkte jag till västerås, där träffade jag lisa och dannis. Blev kvar där över natten, roligt att träffa lisa! puss på dom två :)

Åkte hem vid ett idag. Då var mina fastrar och farbror här. Kul att träffa alla, det händer ju inte varje dag om man säger så. Dom fixade med massa saker och så. Sen åkte jag ut till stallet, skrittade bara ut en sväng. Ikväll har jag först gått en promenad med alexandra, hon lyckades skämma ut mig också. Lyckat liksom! Hehe. Sen gick vi hit och då kom dannis också. Mysig kväll!

Nu ska jag kolla på hundtricket, älskar den filmen!!


Den här snyggingen gör hela filmen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0