100 frågor

Tester börjar: 20.27
1. Fullständigt Namn? - Ida Susanne Karlsson
2. Ålder? - 17,8 år hehe
3. Vart bor du? - Silvertown
4. Bor tillsammans med? - Päronen, syster och vovven
5. Färg på ditt hus? - Vitt tegel och blått trä
6. Hus eller lägenhet? - Huus
7. När är du född? - 24 november
8. Klass? - OP09
9. Vilket år tar du studenten? - Next year 2012!!!!
10. Något jobb? Just nu ja
11. När gick du upp i morse? - Vid elva, duktig av mig att gå upp så sent
12. När ska du sova? - När jag gjort listan faktiskt!
13. Duschat idag? - Japp
14. Kramat någon idag? - Ja! 
15. Pussat någon idag? - Ja :)
16. Vad har du ätit idag? - För mycket skräp
17. Dagens klädsel? Mjukis och stor tröja
18. Dagens smink? - Inget alls! Såå skönt
19. Dagens sötnos? - Majsan!
20. Dagens roligaste? - "Hon har ju större klocka än dej!"

SOCIALT:
21. Har du många vänner? - Så det räcker
22. Hur många har du kysst? - Jag räknar inte!
23. Vem kramade du senast? - Systeryster tror jag
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen, vad jag veeet
27. Har du pojk-/flickvän? - Yes I have :)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Danniiis

FAVORIT:
31. Film? - OC, Beck, A walk to remember..listan kan bli lång
32. Låt? - Ted Gärdestad - För kärlekens skull
33. Mat? - Spagetti och köttfärssås, mummaa
34. Dryck? - COOOOOLA i mitt hjärta
35. Färg? - Röd, lila, vit
37. Stad? - Stockholm
38. Land? - Svårt..Älskar Sverige! Men USA ligger nog inte långt där ifrån, även om jag inte har varit där ÄN
39. Ämne i skolan? - Kan inte påstå att jag har något
40. Dag?  - Fredag och Lördag

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Han
42. Personen du kysste? - L
43. Gången du spydde? - Vet inte riktigt..
44. Gången du grät? - Igår
45. Pizzan du åt? - Igår
46. Gången du var i Göteborg? - Två sommrar sen
47. Gången du var i Stockholm? Några veckor sen
48. Gången du shoppade? - För länge sen!! Men när lönen kommer, då ska ni få se på shoppning
49. Gången du var hög? - Just nu, skööönt! Eller?!

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Beror på..
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda, men just nu mysa
54. Tvspel eller datorspel? - Datorspel
55. Singel eller upptagen?- Båda har sina fördelar, men förhållande
56. Hångla eller ha sex? - Jaduu..
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Har du stannat i tiden eller?
58. Ragga eller bli uppraggad? -  Uppraggad tack!
59. Big Brother eller Paradise hotel? - BB!!!
60. Blont eller svart hår? -  Blondt
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Bluuue
62. Choklad eller lakrits? - Svårt..Just nu får det bli choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - Älskar båda, men Stockholm i mitt hjärta!
64. Högerhänt eller vänsterhänt?  Höger
65. Coca cola eller fanta? - COLA
66. Pizza eller kebab? - Kebab
67. Randigt eller prickigt? - Randig
68. Älska eller älskas? - Älskas och älska!
69. Leva eller dö? - Leva!!!!!

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Dom närmaste
71. Personer du hatar? - Hatar är ett stark ord..Men ogillar är väl ett par stycken
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - Jag kan räkna dom på mina fingrar iallafall
74. Glassar du ätit på en dag? - Äta glass var min hobby när jag var liten så det blev nog några stycken
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen..MEN Sala Festivalen är ju nästa vecka såå
76. Gånger du haft minnesluckor? Har inte räknat
77. Gånger du varit hög? - Tappade räkningen efter tjugo..hehe
78. Personer du saknar just nu? - För många,
79. Gånger ditt hjärta brustit? - En

VEM:
80. Vill du träffa nu? - Mina tjejer!
81. Ska du träffa imorgon? - Dom på jobbet, sen en massa hammarby fans :D
82. Sjöng du senast för? - Mig själv..lalala
83. Hade du senast en msn-konversation med? Vet inte..
84. Spelade du tvspel med senast? - Ingen koll på det
85. Vem vill du ta med på en romantisk resa nu? - L sååklart
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Får man kasta flera? Hihii
87. Förtjänar att dö? Ingen..
88. Är söt? - FÖR mångaa
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Det vet du

VAD:
90. Gör dig glad? - Majsan, Vännerna, Familjen, L
91. Gör dig ledsen? - När det inte går som jag vill
92. Vill du helst göra nu? Sluta jobba
93. Önskar du att du slapp? Jobba hela sommaren
94. Vill du ha nu? - Ledigt, pengar och sol!!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En till pålle, pengar och lite sånt
96. Längtar du till? - Leksand och 18 Augusti
97. Tycker du om dina betyg? - Inget att hurra för!
98. Ångrar du i ditt liv? - Jag ångar inte så mycket, jag lärde mig något av det antaligen
99. Är det bästa som hänt dig? - Min Majsan!
100. Hur mycket är klockan? - 20.52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0