Funnyyy

OM MIG:
Har du bra självförtroende? – jaråå
Hur ser din framtid ut? – ingen vet, men jag har mina planer och drömmar
Dricker du alkohol? - det händer
Är du envis utav dig? – haha, skojar du!? grymt envis skulle jag vilja säga
Skulle du säga att du är kaxig? – om det behövs så
Har du mer än 5 par skor? - yees
Vilket stjärntecken har du? – skytt
Vart föddes du? - västerås bb
På vilka ställen har du bott på? - åkra, dalhem och här jag bor nu, bara i sala alltså
Vart bor du just nu? - sala
Vad gillar du mest hos dig själv? – svårt att säga, men att jag aldrig ger mig kanske..

SKOLAN:
Tuggar du tuggummi? – men jaaa
Gör du dina läxor? - jadå, förr eller senare
Känner du dig ensam? – nej
Trivs du i skolan? - det duger
Vilket är ditt favoritämne? – har inget speciellt favoritämne
Sms'ar du på lektionerna? – jaa

KÄRLEK:
Har du pojk/flickvän? - ja!
När senast var det du kysste någon? – lördags
När senast var det du kramade någon? - idag
Hur många gånger har du varit kär? - två kanske
Har du varit otrogen någon gång? – nej
Har du varit på en blind-date? – nej
Vad vill du att en kille/tjej ska ha? – tatueringar är aldrig fel! sen får det väl gärna se bra ut och vara snäll, lite små kaxig sådär, ungefär något sånt.

UTSEENDE:

Hur lång är du? – 166 cm
Är du stolt över hur du ser ut? – nope
Vad har du för frisyr? - blondt, lång och tråkigt
Har du tandställning? - jaa :(

Vilken hårfärg har du? - blond
Vilka skor använder du just nu? – har inga skor på mig, men oftast blir det ballerina
Har du bytt stil någon gång? – ja det har jag
Brukar folk klaga på dig? – nejdå..
Hur skulle du vilja att ditt hår såg ut? – svårt..att det skulle vara platina blondt naturligt, tjockare och inte bli så slittet.

VÄNNER:

Har du någon bästa vän? – ja, fler till och med!
Vad brukar du och dina vänner göra? – allt mellan himmel och jord

Vilket är det bästa minnet du har med en vän? – kan inte välja ut ett
Kan du umgås med fler än en i taget? – japp!
Har du vänner som du bara känner via internet? – ja det har jag väl
Nämn någon med samma musiksmak som dig? – min syster, till största delen
Laddar du ner din musik olagligt? - nej
Gillar du Lady Gaga? - jarå, hon är grym

Har du Spotify? - men jaaa

 

ANTINGEN ELLER:

Fanta eller Coca Cola? – COOOLA!!!

Öl eller cider? - cider
Göteborg eller Stockholm? - gillar båda jättemycket, men om jag måste välja blir det stockholm
Vinter eller sommar? – sommar!!!!
Dag eller natt? – natt
Vänner eller pojk/flickvännen? – båda
Seriös eller oseriös? – oseriös ;)
Brunett eller blondin? – blondin
Havet eller poolen? – båda
Dator'n eller TVn? - datorn
Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" vänner? - svårt val, kan inte välja..
MSN eller mobil? - mobil

ÖVRIGT:

Läser du några bloggar? - jaaaaa

isånnafall, vilka? – mina kompisars och några till
Har du något som du skulle vilja göra som du ännu inte gjort? - ja massor!!
Om du fick likna en kändis, vem skulle det vara då? –  mischa barton eller britney spears
Har du problem med invandrare? - nej!
Röker du? – nej aldrig gjort och kommer aldrig göra
Nämn 3 saker du aldrig skulle klara dig utan? - majsan, familjen och kompisar..eller sa du saker?
Har du åsikter om folk som du inte känner? – ja det har jag väl..
Vet du om det går rykten om dig? - det gör det säkert
om du vet, vilka? - jag bryr mig inte
Vem har grym humor? – jaaaag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0