Folkärna

Vilken dag! Blev närmare sex timmar i folkärna. Riktigt lång tid tog det. Hoppade först 100 cm, hon kändes jättefin på framridningen och framhoppningen. Inne på banan gick det väl mindre bra, fick vårat sämsta resultat någonsin. Troligen hade hon lite ont i magen, då hon kissade en flod så fort jag hoppade av. Brukar kunna vara så. Men det var bara att gilla läget och tagga om!

I 110 cm var det bara köra på som fanns i mitt huvud. Både jag och Majsan var grymt sugna på revansch!! Hon kändes på topp på framhoppningen. Inne på banan var hon grym!! Min lilla ängel flög som tusan över hindren. Men tyvärr blev det ett stopp på muren, som hon stannade på i första klassen också. Måste ha varit riktigt läskigt, eftersom hon inte vägrar i onödan. Men sen flöt allt på jättebra igen så jag är nöjd! Var skönt att få en bättre start :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0