11.07.14

Igår var jag och tränade i ransta, det gick riktigt bra! Hon var fin genom hela passet. Hoppade bana och så, maxade inte så mycket idag utan hoppade på lite lägre höjd. Mest för att det har gått så himla bra nu, så vi tyckte hon kunde få ta det lite lugnare. Sen träffade jag Dannis och Lisa, vi åt pizza och hade det mysig. Kul att träffa lisa! Sen myste vi hemma hos Dannis hela kvällen, Alexandra kom också :) Mysigt!!

Idag jobbade jag till halv fyra, fick gå en timme tidigare så det var skönt! Hem en sväng. Sen var jag och Alexandra ut och tränade. Sprang spåret och körde styrka. Grymt duktiga var vi :) Men kommer nog ha en jäkla träningsvärk imorgon. Var ut till stallet också, dumma hästar som hade rymt. Så nu får dom sova inne i natt. Körde både till och från stallet idag. Gick skit bra!! Har varit duktig och städat rummet också.

Känns som jag fått mycket gjort idag. Bra Ida! Nu ska jag dricka te och kolla på film. Sen sova. Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0