11.07.06

Jobbet tar död på mig. Ibland undrar jag vad jag håller på med. Är det verkligen värt att gå runt och vara sur, och trött hela tiden och knappt hinna med sig själv och dom man älskar? Men sen börjar man tänka på allt jag kommer kunna göra när jag får lön och allt. Så troligen är det värt det, nästan iallafall.

Slutade tre idag. Nu ska jag snart åka ut till stallet, vi ska till ransta och träna. Blir en kort träning idag med mycket hoppning. Precis vad jag behöver just nu känner jag. Jag behöver ha lite roligt! Var länge sen vi hoppa ordentligt så det ska bli jättekul :) Får väl se om skruttan sköter sig eller inte. Hoppas på att hon är pigg idag efter att ha sovit inne.

Efter träningen ikväll ska jag inte röra en fena, bara vara hemma och ta det lugnt. Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0