Vi passar inte in där

Igår hade jag och Dannis fredagsmys så det bara rök om det. Mysigt :) Såg Eclipse för första gången, så himla bra! Man blir ju helt till sig när man ser dom där filmerna.

Idag har jag varit ner på stan med mamma och pappa. Fick med mig en tröja och en gullig klänning hem. Sweet :) Sen ut till stallet. Majsan var jättemysig idag! Gick riktigt bra när vi red också. Även om hon mest drog rumpan i stora snöhögar. Haha. Lite små lat blir hon nu när det börjar bli jobbigt att komma tillbaka. Men så får det väl vara efter vila. Nöjd med henne iallafall :)

Nu ska jag snart hem till Alexandra :) Dannis också! Blir en till myskväll, perfect!

tungaaaaan. hahaha


Kommentarer
Postat av: carro b

visst längtar man till tävlingssäsongen nu? :)

2011-01-09 @ 00:24:43
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0