soft kväll

Ikväll softar jag med familjen! Rätt skönt faktiskt :) Vi har nyss kollat på handbollen, tråkigt att dom förlora ju. Nu ska jag ta en dusch. Sen tänkte jag kolla på film, super mys :)

Har till stallet efter skolan, gick med henne en sväng. Var till Sven också. Köpte en sak som hon ska lindas med några kväller nu och efter det ska svullnaden förhoppningsviss försvinna. Håller tummarna på att det funkar. Annars får vi åka dit med henne.

Har hunnit ner en sväng på stan också. Blev lite nytt smink :) Sen övningkörde jag lite också, tror min syster tyckte jag var riktigt duktig!..eller? Haha.


Jag och min otroligt snygga syster


Kommentarer
Postat av: carro b

hmm, skumt! hoppas att det hjälper då.. :( lilla skruttan!

2011-01-28 @ 21:04:31
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0