Pucko Ida

Bara lite irriterad jag är just nu. Heheee. Jag blir galgen på mig själv för att jag skjuter upp saker in i sista sekund. Sååå jävla dum!!! Nu sitter jag här med en jävla uppsats som måste göras, måste strunta i att rida i det här fina vädret för att hinna göra klart den innan jag ska till västerås på match. Fattar ni?! Jag måste strunta i att rida för den här jävla skiten! Jag vet att jag får skylla mig själv. Men såhär kan det inte fortsätta, finns två val: skärpa mig med skolan eller sluta med det andra. Borde ju vara klart vilket man väljer, men icke. Usch jag känner mig hemsk mot min lilla majs. Jag klarar inte av det här. Fuck!!


Kommentarer
Postat av: michelle

sv: ja det kan jag väl göra :D

2011-01-30 @ 14:16:03
URL: http://llofgrenmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0