My dear friend

Har nyss kommit hem från min kära vän Alexandra :) Vi har haft det lite mysigt hemma hos henne, kanon bra tjej det där! Visste ni förresten att vi har känt varandra hela livet? Lite små tufft sådär :) Haha. Fast har ju känt Dannis och Ida W större delen av livet också. Dannis har jag känt sen förskolan, helt sjukt att vi har gått i samma klass sen dess! Haha. Ida gick jag på samma dagis som. Lite roligt va? Att jag umgås med dom fortfarande och nu med alla tillsammans :) My sisters from another Mr! Hehe. Mycket bra tjejer det där!!

Kommentarer
Postat av: Dannis

helst sjukt att vi inte lyckats slagit ihjäl varandra än!

2011-01-20 @ 23:11:37
URL: http://danielladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0