Kul lista, eller?

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år, eller 23 om fem år och tio månader. herregud!
2. Vem var den sista du träffade? min systeer
3. Hur lång är du? 166 cm, respekt!
4. Vilken var den senaste film du sett? Beck tror jag, stort fan vettu
5. Vem ringde du senast? mammaa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "ja :)" - Alexandra
7. Vad är dagens planer? skolan, stallet och sen plugga hela kvällen (=en halvtimme MAX)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa, om det inte är brottom och krångligt
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos
10. När såg du senast din mamma? igår kväll
11. Vilken ögonfärg har du? bluee
12. När vaknade du idag? 8.10 men snooza till 8.40, hehe
13. Har du någon gång hittat en katt? ja..fast fick inte behålla :(
14. Vilken är din favoritplats? hos min lilla totto
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan skulle jag tro
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? antingen i sala, stockholm eller usaa
17. Vad skrämde dig som barn? räääävar, som nu hiihi
18. Vem fick dig att skratta senast? tjejerna i skolaan
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha va? nej det tror jag väl inte..
20. Har du stationär eller bärbar dator? båda, erkänn du blev lite impad nu?
21. Sover du med eller utan kläder på dig? en stor tshirt sitter alltid fint
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Hur många landskap har du bott i? västmanland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nejdå
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota! ska det vara skor så ska det vara några riktigt snyggaaa
26. Är du social? jorru
27. Vilken är din favoritglass? tycker inte om sån här fråga, jag gillar alla glassar!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en till häst, massa hästsaker, kläder, skor och sen skulle jag åka till usa och stanna där ett tag
29. Tycker du om kinamat? mumma!
30. Tycker du om kaffe? usch och fyy och blää
31. Vad dricker du till frukost? te, juice eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? beror helt på, alltid med huvudet mot dörren
33. Kan du spela poker? kan jag inte påstå precis
34. Tycker du om att mysa? jaaa
35. Är du en beroendemänniska? ja fan, inte roligt alla gånger
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner och känner..
37. Vill du ha barn? BIG YES!
38. Kan du några andra språk än svenska? skaplig engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej men vill göra det utan att vara skadad!
40. Föredrar du havet eller en pool? pool för jag är rädd för fiskar, men havet är inte helt fel om man inte simmar så lång ut. plus att havet är sååå mycket finare
41. Vad spenderar du helst pengar på? horse stuff
42. Äger du dyra smycken? inte överdrivet dyra men
43. Har du någon gång testat narkotika? nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? tuggummi, mums
45. Vem är den roligaste människan du känner? kan fan inte välja
46. Välj ett ärr på din kropp? mellan läppen och näsan. mormor och morfars hund ville leka och råkade riva mig. super gulligt verkligen, hehe
47. Vad har du för ringsignal? forever-chris brown!!!!
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja tror det finns massa någonstans i huset
49. Flirtar du mycket? inte min grej det där
50. Vart togs din profilbild för din blogg? utanför kyrkan på skolavslutningen i nian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0