Brudarna som aldrig tröttnar

Nu har jag och Alexandra träffats åtta dagar i rad!! Helt sjukt att vi inte slagit ihjäl varandra. Haha. Vi ska börja leta lägenhet och flytta ihop hade vi tänkt. Det blir nice! Hon sov här i natt, blev några filmer, ost och kex och massa prat. Hur kan man ha något att prata om när man varit nästan 24/7 i åtta dagar. Haha herregud.

Idag har jag ridit min plutta, hon var pigg som tusan, sur för att det var jobbigt, men jag är nöjd. Mysiga pålle :) Sen har jag tränat innebandy nu på kvällen, lite lagom jobbigt sådär. Hehe, svettigare än någonsin.

Nu ska jag snart hem till Dannis! Och vem tror ni är där? Jo Alexandra såååklart. Och lilla Wilhelmsson också :) Blir ett bra avslut på denna dag. Nu ska jag byta om, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0