softar kväll

Nu har jag varit duktig och städat rummet, så nu ser man golvet igen. Bra gjort! Ikväll blir det inte som planerat utan det blir en hemma kväll med familjen. Melodifestivalen och hela kitten, rätt mysigt!

Måste bara säga att jag höll på att dö idag när jag red! Vi red runt skogen och kom precis ut ur skogen, nästan framme vid stallet. Var rätt mycket snö i skogen så Majsan hade fått jobba ordentligt. Tror ni inte det är hur jävla mycket snö på den vägen då!? Hård snö upp till magen på majsan och upp till låren på mig. Trodde fan det skulle gå, men icke! Vi höll på att dö båda två (nästan).. Fan va arg jag blev! Då var det fan bara att vända och gå hela vägen tillbaka igen. Tro mig, nära döden upplevelse. JAG BLIR GALEN PÅ DEN HÄR JÄVLA SKIT SNÖN!!!!

Hehe tack för miig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0