Fucking alla hjärtans dag

Hatar den här dagen! Fast det gör väl alla som inte har någon att pussa på? Men grattis till alla som har någon, grattis som fan! Men alla vi andra ska väl vara depremerade hela dagen lång, det tänker iallafall jag vara..fast bara lite.

Dagen har börjat som skit! Kläderna jag tänkte ha tog syster, mitt hår är as äckligt så lär bli mössa idag, skit torr i ansiktet så sminket blev skit fult, håller på att få munsår, är 20 minus ute. Kul liksom.

Men nu ska jag dricka upp mitt te och byta om. Halv kommer min babe och hämtar mig! Ska bli jäävligt kul att träffa henne igen :) Men ha en bra dag hörrni, jag ska iallafall försöka.


Kommentarer
Postat av: carro b

Int' ä' du bitter inte ;)

2011-02-14 @ 11:14:33
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0