Friday I´m in love

Underbart med helg :) Skönt att sluta tjugo över ett också. Har knappt haft några lektioner idag, som vanlgit ungefär. Skönt, men lite onödigt ändå. Men nu ska jag inte gnälla! Bara lite på vädret..Värsta jäkla snöstormen ute!! Helt sjukt. Fast ni börjar det bli bättre.

Åkte ut till stallet på håltimmen, fixade bara stallet. Kom knappt in i stallet, halva dörren var täckt av snö. Galet!! Trött på den här skiten. Men pussa lite på min bäbis!

Nej, nu ska jag sluta klaga på vädret. Alla vet ju redan hur jävligt det varit i hela Sverige idag. Vad är det för land vi bor i egentligen?

Ha en bra fredag hörrni, nu blir det te för min del :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0