BORING!

SKULLE DU HELST
Pierca tungan eller läppen? - Tungan
Vara seriös eller oseriös? -  Båda, beror ju helt på tillfälle
Dricka grön eller röd mjölk? - Grön
Brinna upp eller drunkna? - Vill inte välja
Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Älskar både och så
SVARA ÄRLIGT
Tycker du om någon? Hoppar över den, tack 
Har du skolkat? Ja
Fanta eller cola? Cola!
Är du nyttig av dig? Kunde vara värre, men nja
OM MIG
Vad heter du? Ida
Syskon? Emma
Vart bor du? Hemma
Hur många barn vill du ha? 3 eller 4
Vill du gifta dig? Absolut!..om jag hittar the one så
Humör just nu? Lagom bra
Vad är du sugen på just nu? Colaa

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
Sjungit? - Ja
Blivit kramad? - Ja
Känt dig fånig? - Nej
Saknat någon? - Ja
Dansat galet? - Ja haha
Klippt håret? - Nej
Gråtit? - Nej

GREJER
Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nej
Har du en hund? - Ja!
Sover du helst ensam eller med någon? - Med någon helt klart
Tror du på spöken? - Vet inte riktigt
Är du mörkrädd? - Mer eller mindre ja
Är du morgonpigg? - Ibland..
Vad vill du ha just nu? - Love

KÄRLEK
Är du singel nu? -  Ja
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Ja
Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Tror det
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Hm, ah
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - Min stora grej det där
Har du hållit på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - Nej
Har du varit på en blind-date? - Nej
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de?- Ja
Saknar du någon av dina ex? - Nja..
KOMPISAR
Har du nån bästa vän? - Ja det har jag
Är du ofta med dina vänner? -  Ja
Vad brukar ni hitta på? - Det vi känner för
Bästa minnet med nån vän?- Finns sååå många
Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Jaa
Vem vet mest om dig? - Järngänget I guess

ÖVRIGT
Hånglat i mer än tre minuter? -  Ja
Sovit i en annans säng? - Ja
Hånglat i regn? - Nej
Sovit naken? - Ja haha vafan.
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? - Nej
Blivit tagen av polisen? - Nej
Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Jajamensan
Struntat i skolan för att göra något roligare? - Japp

OM DIG
Hur gammal är du? - 17
Hur lång är du? - 166 cm
Vart bor du? - Silverstaden you know
Är du nöjd med ditt rum? - Nej!!
Vilken är din riktiga hårfärg? Mellan blond
Har du någon sjukdom? - Ja..tyvärr
Är dina föräldrar skilda? - Nej
Gillar du skolan? - Jag hatar skolan
Hur svarar du i telefonen? - Hej, det är Ida!
Åt du senast? - Smörgååås
Drack du senast?- Te
Har du på fötterna?  - Inget
Gillar du mest hos dig själv? - Jadu..Att jag aldrig ger mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0