11.02.27

Hej bloggen! Dåligt med uppdatering idag känner jag. Men hoppas ni klarat er ändå. Igår kväll hade jag myskväll med Dannis, vi kollade på film och så. Mycket bra tjej!!

Idag var jag till stallet på förmiddagen, fixade bara stallet. Sen hem och duscha och sånt. Sen åkte vi till Stockholm på hockey, två kusiner var med också, roligt! Var hammarby-Östervåla på Hovet. Skapligt ös! Dem vann med 12-4, så kunde inte bli så mycket bättre. Lyckad dag!

Nu ska jag kolla på Wallander. Pusshej


Kommentarer
Postat av: carro b

men du, hur ska det bli med tävlingssäsongen om du rider så sällan som nu? ;)

(eller så är det bara som det låter i bloggen?)

2011-02-27 @ 23:10:19
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0