Julafton

God jul på er kära läsare! Hoppas ni har haft en bra dag med klappar och mat. Jag är nöjd med det jag har fått, allra helst one tree hill boxarna! Nu har jag alla! Gladeeer. Jobbade mellan sju-tio idag, gick mer eller mindre skit. Men det gick ju bra tillslut. Var till stallet och hade lite mysfika, red ut barbacka en sväng. Mysigt! Sen har vi varit ute hos mormor och morfar hela dagen och kvällen. Mysigt! Ätit massa mat och så.

Nu har vi varit hemma ett tag och kolla på Svensson, Svensson hela familjen. Nu är det Sällskapsresan som gäller. Men jag ska gå och lägga mig eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Men god fortsättning på er alla. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0