11.12.20

Igår kväll åkte jag pulka med lite tjejer. Riktigt roligt! Som barn på nytt. Haha. Sen blev det spel hemma hos Jocke. Bra kväll. Jag älskar att kunna göra något i veckan!

Idag var det sista skoldagen för i år. Underbart skönt! Gjorde inte ågon större nytta i skolan, förutom att göra matte prov. Men klagar inte på att vi masserade på idrotten och att vi inte behövde gå på sista lektionen. Skönt! Nästa gång jag sätter min fot i den där skolan så börjar våran sista termin!! Helt jäkla sjukt. Herregud.

Majsan får tyvärr vila idag också. Måste få klart skolsakerna ikväll så jag kan ta lov med gott samvete. Lika bra att börja nu så man har det gjort. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0