Mitt livs sista sommarlov är över

Jaha..Då var det över, mitt livs sista sommarlov är slut! Nästa år jobbar jag troligen eller har som det heter på vuxetspråk "semester". Aldrig mer kommer man sitta där i kyrkan och vara hur glad som helst över att snart få sommarlov. När vi sitter där i kyrkan om tio månader så börjar vårt liv som vuxna..Känns det som iallafall, då blir allt så seriöst och man måste ta tag i sitt liv. Vi börjar bli så gamla och det skrämmer mig!

Så, Sommaren 2011..Hur har den varit egentligen? Den har varit rätt bra om jag tänker efter, men ändå känns det som det har varit en av dom sämre. Jobbade större delen av sommaren vilket gjorde allt mycket sämre eftersom jag inte kunde göra allt jag velat och så. Sedan påverkades jag rätt mycket av att flytta från gamla stallet. Men det har ju funnits bra saker också! Så som att Dannis tog körkort, träffade L, Majsan gick jättebra på tävlingar, Leksand, tog bort tandställningen och allt. Det gäller nog att se alla små saker helt enkelt!

Jag kommer sakna mitt sommarlov mycket! Nu kör vi gasen i botten, sista året är häär!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0