11.08.26-27-28

Har inte hunnit blogga något i helgen, har levt livet helt enkelt! Men det här har jag hunnit med under helgen:

Fredag: Var till Västerås med Dannis och shoppade. Fick med mig en del saker hem, nice :) Träffade Lisa gjorde vi också, roligt! På kvällen var jag, Dannis, Wilhelmsson och Amanda på bio. Vi såg Försvunnen, skit läskig men bra film. Var nog länge sen jag var så rädd! Haha. När vi kom tillbaka till Sala igen så åkte jag och Dannis över till Linus, Oscar och Lövet och softa där ett tag :) Sen sov Dannis här!

Lördag: Som sagt Dannis sov här. Upp tidigt och hjälpa till på tävling uppe i månsan, vi satt ute i en båt. Lite små mysigt! Sen hem och fixa till sig lite och sen ner på Sala Mässan, vi gick runt där ett tag :) På kvällen blev jag övertalad till att äta på akropolis, fast jag redan hade ätit tidigare. Men det var väl inte helt fel. Sen blev det lite strul hit och dit under kvällen, men allt löste sig till slut! Vi var i Linus lägenhet under kvällen/natten, var till liljas med Oscar och lite allt möjligt. Sen kom ju stjärnan själv, inga kommentarer! Om man säger såhär..Blev inte så mycket sömn i natt. Skapligt oväder också, inte så kul när man har en livrädd tjej i närheten. Haha.

Söndag: Vaknade hos Linus av att klockan ringde, var bara att gå upp och åka ut till Sorf och hjälpa till på Bronshästen. Lite små segt, men helt okej när man väl kom dit. Satt där till klockan ett, sen har jag fixat lite grejer. Har varit ut till stallet också, red på ridbanan. Körde mycket galopp arbete och hon var fin :) Resten av dagen har jag bara softat. Sjukt trött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0