11.08.19

Idag sov jag längre än planerat, men är man trött så är man. Var ut till stallet och red på ridbanan lite. Har gått bättre om man säger så, men var nöjd till slut ändå.

Sen har jag suttit hos frisörn i över tre timmar. Så nu är utväxten borta och håret klippt. Klippte nog av närmare 10 cm! Kändes som det blev lite iallafall, men det behövdes verkligen så. Så nu känner jag mig lite fräschare! Ta bort tandställningen och färga håret dagarna efter varandra är inte dåligt. Make over liksom! Hehe

Nu ska jag måla naglarna och byta kläder. Sen ska jag hem till Linus, får väl se vad vi hittar på ikväll :) Ni får bilder på tänderna och håret imorgon istället. Puuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0