11.08.08

Igår kväll var vi här och kollade på film och hade det mysigt :) Sen träffade vi några, nice! Tyckte lite synd om Dannis ett tag! Stackars Pullan :( Sen somnade jag och Dannis här hemma.

Idag har jag varit till Västerås med Dannis :) Fick med mig en bikini och ett linne hem, så jag är nöjd :) Skönt att jag hittade en bikini för behövde verkligen en ny till leksand.

Och vilken lång ledighet jag fick! När vi är påväg hem från Västerås så ringer dom från jobbet och undrar om jag kan jobba kväll..Var bara att säga ja. Skapligt sur man blev, allra helst eftersom jag inte hade varit till stallet eller något. Så hon fick vila idag också. Sen var det bara att åka till jobbet, fjärde kvällen i rad..rätt värdelöst.

Nu ska jag snart träffa Linus! Blir kvar där i natt, mys. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0