April Apriiiiil

Dagen man inte kan lita på någon är snart över! Man går ju runt och är tveksam mot allt folk säger. Men har faktiskt inte blivit lurad! Inte vad jag vet iallafall.. Hehe. Första året jag inte blir det isåfall. Men jag har däremot lyckats lura en massa! Roligast var när jag lurade alexandra och dannis, trodde jag skulle dö :D Även om jag nästan trodde på det ett tag själv, haha bad for me. Men kul hade jag iallafall!!

Efter skolan har jag hunnit kolla på tre avsnitt av big brother, har inte hängt med senaste dagarna. Höll på att dö när det var skräknatt, haha herregud!! Har varit ut till stallet och fixat lite till imorgon, kändes som en hel del grejer var tvugna att få sig en rejäl omgång..alla läder grejer till exempel. Haha. Red en galen häst också, men vädligt mycket energi. Hoppas på att hon har lugnat ner sig till imorgon :)

Nu ska jag fortsätta kolla på bb :) Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0