11.04.29

Fredaaag!! Skön dag i skolan. Hade yoga på altenativ medicin, skaapligt skönt! Nu ska vi inte till skolan på fyra veckor, blandade känslor. Känns som jag kommer vara helt död efter dom där fyra veckorna, men bara att bita ihop. Konstigt nog så längtar man nästan till skolan under dom veckorna..Inte så vanligt.

Nu har jag skrivit en inlämning, ska fin slippas lite bara. Ska snart byta om och sätta mig på cykeln mot stallet. Så grymt duktig jag känner mig som cyklar!! Även om mamma erbjuder sig att skjutsa. Men känns så grymt skönt när man har det gjort. Får så om jag bara cyklar dit eller om jag orkar cykla hem också ;) haha. Ska fixa allt inför morgondagens tävling så blir nog där ett bra tag. Min kära pålle skulle behöva få sig en dusch!

Nu ska jag byta om! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0