11.04.17

Gårkvällen började kanon! Men mot slutet blev den lite sämre, men det ska vi inte prata om. Vi började med att grilla och äta hemma hos Brokmark. Ledarna tävlade mot varandra och så. Sen drog vi till anfarten där det blev party. Bra lag jag har, yes! Kvällen slutade med att jag och Alexandra somnade lite väl tidigt.

Idag har jag varit ut till stallet. Corr visade hur den där saken som jag aldrig kommer ihåg vad den heter skulle sitta och sånt, kommer nog bli kanon efter några gånger. Nu har jag settat ute i solen ett tag, hur varmt som helst i solen. Konstigt nog så är det ju bara April, men jag klagar inte!

Nu ska jag duscha, det behövs verkligen!! Sen ska jag städa lite på mitt rum. Senare ska jag träffa Dannis :)

Bilder kommeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0