11.04.14

Underbart väder!! Det sägs att från och med idag säger man att sommaren är påväg, hur underbart är inte det?! Och med bra väder blir man på kanon bra humör!

Idag har vi lärt oss hela dansen som vi tränat på, grymt av oss. Var till begravningsbyrån också, lite smått deprimerande jao. Sen var jag ner på stan en sväng med Dannis och Alexandra, mysigt i vår vädret!

Har inte varit alls till stallet idag, mamma fixade stallet av en anledning. Första gången på flera år som jag inte är ut till stallet, känns hur konstigt som helst. Min lilla bäbis!

Nu ska jag dricka te och kolla på big brother. Är ensam hemma, då pappa jobbar, mamma tränar och till och med Emma är ute och springer!! Höll på att svimmma när hon sa att hon skulle det. Haha. Känner mig faktiskt lite lat som bara sitter här, nästan så man ska ta en promenix..Får ser hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0