00.37

Dagen har varit kanon! Övningskörde riktigt lång idag, slutade att vi var vid ösby. Körde första gången på fyran idag också! Riktigt stort!! Gick grymt bra iallafall :) Galet vad kul det är.

Red lite på ridbanan idag, super fin var hon :) Födelsedagsbarnet fick massa morötter och pussar. Hästen min börjar bli gammal, eller kanske inte men lite iallafall. Haha.

Ikväll kom Dannis hit och åt med oss, mysigt :) Sen var vi ut och gick, Dannis gjorde roligaste vurpan haha! Köpte massa kakor och gick hem och kolla på film. Nu senare på kvällen kom Ida och Alexandra förbi en stund. Störda tjejer det där, haha länge sen jag skrattade så här mycket. Herregud!

Nu ska jag lägga mig och kolla på film, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0