26 september

söndag=ångest! usch, nu är det en hel vecka kvar till helg igen. men det har ju gått förut så ska nog gå den här veckan också, men känns sååå segt just nu. "bara" typ sex veckor kvar till lov såå.

idag har jag varit till norrby och kollat fotboll, och ja jag kollade faktiskt bara på själva fotbollen! sen var jag ut till stallet, red på ridbanan. hon var huuur fin som helst! helt jävla underbar :) så fin som hon var idag var det ett tag sen hon var. så det var roligt :) sen har jag varit duktig och städat, plus att jag har tvättat fönster för första gången i mitt liv, vuxenpoäng till miiiiig!

nu ska jag göra te, sen blir det ensam mamma söker!

du gör mig glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0