25 september

PERSONLIGT
namn: Ida
födelsedag: 24 november
hemstad: sala, silverstaden you know
ögonfärg: blå
hårfärg: blond
längd: 165 cm
högerhänt/vänsterhänt: höger
stjärntecken: skytte
skostorlek: 37-38
är dina föräldrar skilda: nej
rädslor: rävar!!
mest använda namn på msn: inte vet jag?

FAVORIT
färg: lila och röd
mat: spagetti och köttfärssås
sport: ridning
glass: dem flesta
godis: det mesta
affär: beror på vad jag ska köpa
nummer: 27, 28, 29
tuggummi: jag tuggar aaallt
helgdag: fredag
årstid: summeeer
radiostation: mix megapol
kroppsdel på motsatta könet: magen, mums

VÄNNER OCH LIVET
vem av dina vänner är mest lik dig: tror jag har likheter med alla
vem får dig mest att skratta: dom flestaa
vem har du känt längst: dannis, idaw och alexandra
vem är blygast: ingen är speciellt blyg tror jag
när grät du mest: sommaren 2009, saknade ju 9e
vart vill du bo i framtiden: i usa, stockholm och sala

HAR DU NÅGONSIN
varit kär: jo
rymt hemifrån: jag var liten, vet inte om man kan kalla det rymma
tänkt på självmord: inte seriöst
sovit utomhus: ja
spytt i skolan: nej
velat bli modell: äh skulle väl vara roligt, men aldrig att tänkt på det
gjort något dumt som du skrattar åt idag: ja!!!!!
ätit sushi: nej
varit på scen: ja
retats: jag är grym på det

DU
svär: jafaan
sjunger bra: kan jag inte påstå
duschar dagligen: jadå
vill gifta dig: jaaa
kommer överens med dina föräldrar: yes!
är rädd för åska: nope
spelar något instrument: nej
äger en ipod: jaa
sover med gosedjur: en ligger alltid där brevid, hihi
sjunger i duschen: ja, låter ju faktiskt helt okej där, förför jag alltid är där

THIS OR THAT
pepsi/cola: COLA
mc donalds/burger king: donken
singeldate/gruppdate: singeldate
choklad/vanilj: choklad
jordgubbar/blåbär: jordgubbar
kött/vegetarian: kött
tv/film: film
gitarr/trummor: gitarr
adidas/nike: hm..adidas?
kakor/paj: kakor
blind/döv: döv

KAN DU
gå ner i splitt: har inte provat på ett tag
skriva med båda händerna: såklart jag kan, men snyggt blir det inte
vissla: nej :(
blåsa en bubbla: joo
rulla din tunga i en cirkel: ja skit grymt, nej
ha dina ögon i kors: nej
nudda näsan med tungan: nej
dansa: alla kan dansa
äta vad du vill utan att oroa dig: nej

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade: emma
du pratade i telefon med: emma
du msnade med: ida
du längtade efter: jadu
du skällde på: emma igen tror jag
du sportade med: laget

SENAST DU
skrattade: idag
grät: idag
filmen du såg: O.C
tuggade tuggummi: idag
drog ett skämt: everyday
sjöng en sång: idag

VAR ÄR DU?
vad ser man utanför ditt fönster: gräs, buskar och granarnas hus
lyssnar du på musik nu: ja
vad har du på dig: långkalsonger, mjukisbyxor, stortröja. MYS
vad är det på din musmatta: hammarby vettu

TROR DU PÅ
liv på andra planeter: nja
mirakel: varför inte?
kärlek vid första ögonkastet: kanske, kanske inte
spöken: nejdå
tomten: nej

ÖVRIGT
hur många kuddar sover du med: two
dricker du mjölk: japp
person du hatar mest: håller jag för mig själv
vad borde man uppfinna: tidsmaskin, fast bara som amn kan gå bakåt med
är du ett hälsofreak: ibland, önskar jag var på heltid
vilket är det värsta vädret:  snöstorm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0