2 september

10 FAVORITER
Färg: lila, men röd börjar också bli en favorit
Mat: spagetti och köttfärssås
Band: inget speciellt..
Film: O.C!!!!
Bok: 14 år till salu
Sport: ridsport
Årstid: SUMMEER
Veckodag: lördag
Glassmak: oj, alltså jag kan inte välja
Tid på dygnet: tidigt på morgonen eller sent på kvällen

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: små irriterad
Smak: saaaalt
Kläder: mjukisar och stor tröja
Bakgrund: va?
Nagellack: red
Tid: 18.48
Irritationsobjekt: lika bra att inte skriva

5 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: nja
Brutit mot lagen: säg det inte till någon, men jag cyklade utan hjälm fast jag inte var femton
Blivit arresterad: nope
Badat naken: när jag va liten
Varit med på TV: bara min röst, huhu

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: är rätt många faktiskt, så känns bara dumt att skriva tre av dom
Du tycker om: samma här
Du inte gillar: vet precis vilka tre jag skulle vilja skriva här!..men inget jag tänker låta er veta

2 VAL
Kaffe eller te:
tee
Vår eller höst: vår med stoooooort V

1 ÖNSKAN
att jag levde i O.C world!! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0