16 september

Lovar du att vara ärlig? yes sir
Du heter: ida
Smeknamn: kalle, kaaaaarl
Vad tror folk om dig? jadu, fråga inte mig
Stämmer det? inte vet jaaag
Har du pojkvän? nää
Vad säger du för att imponera på någon? min pappa är rik..vill du hångla? hahaha 
Hur imponerar man på dig? bjuder på sig själv och har beige chinos! hihi
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: kanske de ;)
cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nej
Vad har du för mobil operatör: comviq kompis of course
Är du allergisk i mot något: tre dumma tjejer som går i min klass och kallas sig mina vänner
Hur svarar du i mobilen: "hej det är ida"
Vem ringde du senast? ida wilhelmsson
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: något om "våran kille"
Antal timmar sömn inatt: sju
Sov du ensam: ja :(
Brukar du komma i tid: aldrig
När mår du bra: när det går bra med majsan, har bra folk runt mig och så
När blev du fotad senast: idag juu
Hur känner du dig nu: lite av allt man kan va
Vanligaste färg på dina kläder: ljust tror jag
Vad tycker du om fötter: jadu..det är nice att ha snygga skor på dom
Vad saknar du: sommar, super femman, 9e, yoyo, en pojkvänn
Favorit dryck på morgonen: te, oboy, juice
Rakar du benen: bara på sommaren, på vintern sparar jag ut så jag slipper frysa så mycket om benen. eller?
När brukar du oftast gå och lägga dig: tio-halv elva
Har du spytt offentligt: inte vad jag vet
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: listan blir för lång för att skriva här
Är du nöjd med ditt liv: jaaaa! det kan alltid vara värre och bättre. men jag älskar mitt liv
Är du bortskämd: nej mina föräldrar älskar mig bara :) hihi
Vad gör du i morgon: school, stallet och bio
Vad är det värsta du vet? att förlora och alla slags våld
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? helt olika
Vad längtar du till? höstlovet, jullovet, sportlovet, påsklovet, sommarlovet
Har du bra vänner och äkta vänskap? det har jag verkligen
En speciell dag du minns: 27/5 2009
Om fem månader: är det mars och min otursmånad
Vilken tid gick du upp idag: kvart över sex
Vad ska du göra ikväll: idooool
Är det okej att gråta: ja!!!!!!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: viktigt och viktigt, jag gillar det iallafall
När går du upp ur sängen en helgmorgon: vid halv tio ungefär
Vill du gifta dig: ja gärna
Solar du ofta: nja, men jag har blivit skitbra på det!
Är du flygrädd: bara precis när man ska lyfta
Tror du på ett liv efter döden: hoppas på det iallafall
Bor dina föräldrar tillsammans: ja :)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll!
Vilken ögonfärg har du: blue
Har du någon gång gråtit dej till sömns: yes I have
Biter du på naglarna: nej, inte sen min kusin sa att det var lika äckligt som att slika i en toalett
Röker du: never ever
Senaste låt du hörde: every rose has its thorn
Vad ska du göra i helgen? vet bara att jag ska på bio
Vad gör du på helgerna: helt olikaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0