13 september

Bästa veckodagen: lördag
Humör: deppis fan
Favoritgodis: mhh..det mesta
Är det nåt du absolut inte äter: potatis!
Kläder just nu: stor mysig tröja och tights
Musik just nu: Miley Cyrus- every rose has it´s thorn
Favoritsaft: hemma gjord jordgubb eller apelsin
Dagens längtan: att hitta mister right
Hur många kuddar sover du med: två
Spelar du nåt instrument: nope
Dagens frisyr: flätaa
Kommer du ihåg din första kärlek: sånt glömmer man aldrig
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja faktiskt
Ser du på kärleken som ett misstag: nej?
Bio eller promenad: beror på vädret och sällskapet
Dagens borde: ha lagt mig lite tidigare
Dagens fundering: lugnast om jag inte skriver det här
Det här är jag bra på: att skäma ut mig och andra
Chips eller godis? svår fråga, godis kan man bli rätt trött på efter ett tag och chips kan man inte sluta äta om man väl börjat så får bli chirre.
Skriver du dagbok? nej, blogg ju
Har du tatuerat eller piercat dig? nej :(
Hur många syskon har du? ett
Är du rädd för blod?
Röker du? never, då skulle väl någon slå ihjäl mig
Snusar du? nej
Använder du knark? brukar ta lite godsaker på lunchrasterna
Kaffe eller te? te!!
London eller Paris: inte varit i nått av dom, men london verkar sweet
Favoritfärg: purple
Född: 24 november
Nationalitet: sweeeeeden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0