4 oktober

blev inte så mycket bloggande förra veckan, sorry for that! helgen har iallafall varit riktigt bra! helgen började med fredagsmys med dannis och ida. på lördagen så blev det att vara fuktionär på sorfs ponny tävlingar hela dagen, segt men ändå lite små kul. senpå kvällen blev det fest, skojsigt :) sen sov jag hos dannis, lyckad helg!

nu är det ny vecka, känns inte som jag har något att se framemot i veckan vilket suger..men känns som det alltid är så nu för tiden. suck! men nu har jag iallafall nybäddad säng och är ny duchad, huuuur skönt som helst :) plus att jag har sovmorgon imorgon, jippi!! :):)


Kommentarer
Postat av: M I N I I Z Z A

min helg har varit toppen, din då :) ?

2010-10-05 @ 09:26:28
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0