31 oktober

herregud, nu är det vinter tid och det är mörkt efter fem och värre blir det väl. helt värdelöst!! sista oktober idag, känns som vi går mot mörka tider. usch jag orkar inte med vintern! fast måste ju säga att jag längtar tills november då jag fylleeeeeer!

idag har vi varit iväg till köping och spelat innebandy match, förlora med 5-2, men det var en riktigt bra match från våran sida!! kan vara den bästa på hela säsongen. så det kändes ju bra, även om vi inte vann. hemresan gick väl inte speciellt bra den heller, orkar inte dra historian men sluta med att vi fick boxera. suuck!! sen kollade vi div 3 matchen, dom vann!

ikväll har jag varit ut till stallet och fixat, majsan fick vila idag :) resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, är sjukt trött!! Zzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0