25 oktober

övningskörde ute vid stallet nyss :) skapligt duktigt! även om jag fick motorstopp två gånger och hade en nervös pappa i baksättet. haha, men gick ju rätt bra ändå..första gången jag kör på dom vägarna så. var in och pussade på majsan också :)

nu ska jag snart byta om och dra ner på innebandy träningen, springning före, träning, sen styrkepass efteråt. låter jobbigt nu, men fan va skönt efteråt. plus att jag är peppad så det kommer nog gå bra. nu på med massa kläder så ma inte fryser ihjäl under springningen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dig genom fönstret, jobbigt att få möte? ;D haha PUSS

2010-10-25 @ 19:16:01
Postat av: ida

hahah jag sket nästan på mig!!!!

2010-10-25 @ 21:13:26
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0