23 oktober

skrev aldrig igår, hehe. dagen var soft iallafall. eller mindre soft var det väl när jag och corr redan och såg två rävar och jag börjar grina. japp, mogen tjej jag vet. men dom är läskigaaa. hiiihi!

på kvällen blev det att kolla innebandy med syster och dannis. sen åkte vi hem hit en stund och kolla film. riktigt soft! soft, soft, soft.

idag har jag varit till stallet en sväng, blev ingen ridning idag då det känns rätt omöjligt att hitta någonstans att rida. antingen för hårt eller halt. heeeeeelt värdelöst :( men var ut och pussade på henne iallafall. nu ska jag snart åka till idrottshallen och spela match. är taggad! men känner mig dum som ska spela innebandy, men inte rider. men kan ju inte göra marken mjuk liksom.

men vi hörs seeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0