25 november

bara 364 dagar kvar till jag blir arton idag då! hehe, roligt tjej som börjar räkna ner en dag efter sin 17-årsdag. men är ju lite som magnus uggla låten "första gången" egentligen: "varför längtar du till den dag då du ska fylla sju? varför skynda på? när tiden snart är här ändå" för det är ju verkligen så, man hinner ju knappt blicka så är det min 18-årsdag. men man kan ju inte låta bli att längta :)

praktiken gick bra idag också, även om jag trodde jag skulle somna ett tag. jobbigt att gå sju-fyra juu :( men man vänjer sig nog. kort dag imorgon, går bara till ett så ska bli riktigt skönt :) när jag slutat måste jag ner på stan och kolla lite, skulle vilja köpa en klocka. på kvällen kommer lite tjejer hit, roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0