24 november

min födelsedag idag :) 17 år! äntligen :) dagen började med att man vaknar av "ja må hon leva...lalala" mys! fick några packet då, fick ett armband, ringar, innebandy klubba, tröja och så. tack familjen :) sen åkte vi till tandläkaren i västerås för att fixa tandställningen som var sönder. drygt att åka dit på sin födelsedag :(

sen blev det praktik hela dagen fram till fyra. sen kom mormor, morfar och allan på fika :) fick pengar av dom, som ska spenderas på söndag i globen :):). vi åt tårta som jag gjort och hade det trevligt. sen iväg och träna innebandy, roligt :) har hunnit vara till älskligen också :) hon var svullen i ett bakben :( får kolla om det är bättre imorgon, hoppas!!

har varit en bra födelsedag :) även om den brukar vara bättre. men hur kan det bli egentligen när man har praktik hela dagen? då känns det inte som man fyller. men jag kanske överskattar det här med födelsedagar? det är ju tyvärr inte som man var liten längre, men barnkalas och pirret i magen..inte alls på samma sätt. även om jag älskar att fylla år! vem vet, jag kanske håller på att bli gammal? usch..men nu är man 17 år iallafall :)


Ida Susanne Karlsson
93-11-24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0