22 november

första dagen på den låånga praktiken idag. dagen var helt okej, fick gå lite själv och så. men man är helt död när man kommer hem :( suger! schemat duger, jobbar 7-16 nästan varje dag och sen någon helg. så ja, fridtid är inget jag kommer för mycket av dom kommande fyra veckorna..fast det har jag väl inte annars heller. dagarna kommer väl se ut såhär: jobb, stallet, äta, innebandy, sova. roligt "liv"!! hoppas praktiken blir  rolig iallafall

när jag ändå håller på och klagar så vill jag fortsätta! jag blir galen på den här årstiden!! går ju fan inte att rida ett dugg! och det gör både mig och majsan helt galna. sen när jag kommer ut till stallet så är det ju mööörkt, hur kul är det liksom? usch, jag vill ha sommar och sol :(

tack för att jag fick klaga, nu ska jag duscha sen är det bara att sovaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0