17 november

det gick bra hos tandläkaren, dom satte bara dit en ny tråd. men lär ha den till februari iallafall, suuuck! ville ta bort den nu, men jag får överleva tre månader till. den som väntar på något gått väntar inte för länge.

sen blev det träning. hon var jätteduktig!! :) i dressyren så överraskade hon mig faktiskt, visst jag har jobbat hårt med dressyren sen sist men trodde inte hon skulle vara så fin nu när hon vilat två dagar. men hur mjuk och fin som helst, skönt att ha kommit en bit på vägen :)

i hoppningen så hoppa vi rätt mycket på en oxer med tre galoppbommar framför, rätt svårt för majsan då hon gärna tar ett travsteg där i mellan. men hon klara det super bra. sen hoppade vi en bana, gick hur bra som helst redan på första försöket. hon var mjuk. hopapde med ryggen och vi kunde hålla en lagom tempo och ändå sprang hon inte iväg utan kunde stanna kvar i det lugna. kom upp i lite högre höjder också vilket var roligt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste ju skriva hur duktig du var på innebandyn som pratade engelska och allt ida :D

2010-11-17 @ 20:41:23
Postat av: ida

hahha jag ska! :D hihiii, vem var det som skrev förresten? :D

2010-11-17 @ 21:29:33
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0