14 november

dagen började med stallet :) red ut en sväng med carolineee, den dummisen ska operera sig på tisdag så nu ska jag rida själv hela vintern :( tycker lite synd om mig själv. men huvudsaken hennes jäkla hand blir bra.

sen åkte vi ut till mormor och morfar :) vi åt och fika osv. övningkörde lite med mammas bil :) roligt eftersom det var första gången jag körde den. skit roligt! men roligast var nog när vi var ute i "lekstugan" och skulle kolla några gamla saker i lådor och helt plötsligt börjar mamma skrika och springer ut, emma lika så, och jag fattar ingenting med skriker jag också. såå klart så var det en råtta i en av lådorna och mamma blev helt galen! hahaha, helt sjukt va kul det såg ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0