fortsätta eller inte?

ja det är den stora frågan just nu i mitt liv. att sluta med något man verkligen gillar att göra och som man utvecklas på. det är väl inte det som är meningen? men ibland måste man välja bort saker man verkligen gillar för sånt som man älskar mer..även om det inte är speciellt roligt.

jag tvekar inte på mig själv, för jag vet att jag kan bli bättre och utvecklas mer. men räker tiden till? orkar jag med allt? orkar jag stressa? måste tiden som bli över läggas på annat? jadu..det finns många frågor och dom måste besvaras. fick jag välja mellan det ena och det andra så vet jag helt klart vilket jag skulle välja, utan tvekan. men när man skulle kunna göra båda, men kanske måste lägg av med den andre för att det ar upp för mycket tid så blir det inte lika lätt.

det finns bara en sak jag kan göra, och det är att bestämma mig..för ja eller nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0