17/5

blev ingen skola idag, har inte varit pigg på hela dagen så. men nu senare på dagen så känner jag mig piggare :) idag har jag inte gjort så mycket, legat ute i solen ett tag och sen varit ut till stallet. blev bara en sväng i skogen idag, underbart skönt när det var så varmt :) känns som det är sommar nu, men skaa nog inte säga för mycket för då blir det väl snö eller något. haha.

nu sitter jag och kollar runt på lite saker jag vill köpa sen för mina pengar som jag får när jag jobbat i sommar. skoja inte om att jag längtar! min första riktiga lön. problemet är väl att det kommer vara slut nästan direkt. haha men vafan pengar är väl till för att spenderas, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0